نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1345
-
الف
+

چهارمین جشنواره «فرهنگ اقوام ایران زمین» در دانشگاه جیرفت

چهارمین جشنواره «اقوام و فرهنگ ایران زمین» از اقوام مختلف سراسر ایران در دانشگاه جیرفت استان/ولایت (کرمان) در حال برگزاری است.

به گزارش آی فیلم 2 ، رئیس دانشگاه جیرفت از برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ اقوام و فرهنگ ایران زمین در این دانشگاه خبر داد.

وی گفت: «جشنواره بزرگ اقوام و فرهنگ ایران زمین با تلاش مدیریت فرهنگی و اجتماعی و با حضور نمایندگان دانشجویی از اقوام مختلف سراسر کشور در این دانشگاه در حال برگزاری است و آثار فرهنگی اقوام ایرانی در 15 غرفه این جشنواره در معرض دید عموم قرار گرفته است.»

دکتر «شاپور کوهستانی» افزود: « این جشنواره از هشتم تا 14 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه جیرفت دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت هشت صبح تا 15 بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

به نقل از کرمان آنلاین، در این جشنواره غرفه هایی از آثار و فرهنگ اقوام بلوچ، لر بختیاری، ترک قشقایی و کرد توسط دانشجویان دانشگاه جیرفت دایر شده است.»

وی اظهار کرد: «هدف از برگزاری این جشنواره معرفی اقوام ایرانی، ایجاد وحدت و انسجام ملی، تبادل فرهنگی و افزایش دلبستگی میان اقوام مختلف ایرانی و نشان دادن گوشه ای از زیبایی های منحصر به فرد ایران اسلامی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.»

م ح/ ن ذ

نظر شما
ارسال نظر